مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:162023-11-08اقتصادي

این گیاه کم آب بر کارآفرینی می کند!


خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی؛  کشت و کار و صفحه یکدست سبز حیات بخش و گیاهی غریبه، بهانه ای می شود برای از تولید گفتن و راهی برای کار نو ساختن.

بهانه ای که هزار و یک ویژگی خاص توامان با هم دارد و تولید را اقتصادی معنا می دهد، بی آنکه هراس و واهمه در میان باشد و کم آوردن در بین.

حرف از گلخانه مخملی آلوئه وراست آن هم در سرمای استخوان سوز اسدآباد؛ تولیدی با حساب و کتاب اقتصادی و مقرون به صرفه که به همت آقای کشاورز جان گرفته و قد کشیده و اولینی شده در این دیار.

کلام، سر گرفتن کار است با قید ابتکار و تست تازه ها که گویی آقای کشاورز ید طولایی دارد در امتحان تازه ها و صرف فعل خواستن ها و حالا آخرین امتحانش را در گلخانه آلوئه ورا، گیاه گرمسیری پس داده و نتیجه صد درصد بیست شده است.

نتیجه ای که با صرف داشته ها میسر شده و حلالی است برای مشکل کم آبی یک استان، ثمره ای که هم اشتغال دارد و هم تولید به وسعت جایی که چشم کار می کند، حافظ آب هم هست در بحبوحه بی آبی و نفس های به شماره افتاده منابع زیرزمینی.

مخلص کلام، کار ایجاد گلخانه است و تولید گیاهی غریبه اما با صرفه که برای اولین بار در استان کلید خورده و هنوز یک سال نشده فرصت برداشت محصول استثنایی و دارویی فراهم آمده، محصولی که چراغ تولید را روشن نگه می دارد و دلسوزی آب را می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این گیاه کم آب بر کارآفرینی می کند!

این گیاه کم آب بر کارآفرینی می کند!