مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-21فرهنگي

اسلامی ندوشن بی‎گمان فرزند ایران فرهنگی است


دکتر «میر جلال الدین کزازی» از ادبا و چهره‎های ماندگار فرهنگ و ادب کشور در مراسم تشییع و بدرقه دکتر اسلامی ندوشن در یزد این ادیب فرزانه را فردی جند سویه با ویژگی های بالا خواند و گفت: - ایسنا/یزد دکتر میر جلال الدین کزازی از ادبا و چهره‎های ماندگار فرهنگ و ادب کشور در مراسم تشییع و بدرقه دکتر اسلامی ندوشن در یزد این ادیب فرزانه را فردی جند سویه با ویژگی های بالا خواند و گفت: بی گمان، اسلامی ندوشن فرزند ایران فرهنگی بود.

مراسم تشییع و بدرقه استاد محمدعلی اسلامی ندوشن قبل از ظهر امروز سه شنبه 30 آبانماه 1402 با حضور اهل فرهنگ و هنر استان یزد در دبیرستان ماندگار ایرانشهر یزد برگزار شد.

در این مراسم دکتر جلال الدین کزازی استاد دانشگاه و از ادبا و چهره‎های ماندگار فرهنگ و ادب کشور طی سخنانی گفت: این بزم که به یاد روانشاد دکتر اسلامی ندوشن برگزار شده را بزمی فرهنگی و ایرانی خواند و گفت: اسلامی ندوشن فردی چند سویه با ویژگی های بالا بود.

وی اسلامی را نویسنده ای چیره دست، سخنور و از خوی و خیم خجسته ایرانی برخوردار دانست و گفت: ایران سرزمینی دلرباست و هر کسی ایران را به بسندگی بشناسد به ناچار به کامه خویش بدان دل خواهد بافت.

این شاعر و نویسنده کشورمان به نشست ایران شناسی در مسکو اشاره و عنوان کرد: در آن نشست گفتم شما در قبال کار خود سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی ندوشن بی‎گمان فرزند ایران فرهنگی است

اسلامی ندوشن بی‎گمان فرزند ایران فرهنگی است