مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-09اجتماعي

هدیه استاندار کرمانشاه به مردم شهرستان ثلاث باباجانی


استاندار کرمانشاه از احداث سه زمین چمن مصنوعی در شهرهای ازگله، میرآباد و بخش شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از احداث سه زمین چمن مصنوعی در شهرهای ازگله، میرآباد و بخش شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

محمدطیب صحرایی، امروز(18 آبان) در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی، بااشاره به برکات سفرهای شهرستانی، اظهار کرد: این سفرها باعث می شود تا از نزدیک مشکلات موجود در هر شهرستان را ببینیم و برای رفع آنها تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: برای نمونه در جریان زلزله سال 1396 ساختمان آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی دچار خسارات زیادی شد، اما هنوز بازسازی نشده، لذا امروز بازدیدی از آن داشتیم و مشخص شد که باید پیگیری و رسیدگی سریعتری نسبت به آن انجام شود.

وی تصریح کرد: طبق رویکرد نظام اسلامی و دولت خدمتگزار مردمی، هیچ تفاوتی بین برادران و خواهرانی که در نقطه صفر مرزی زندگی می کنند با هموطنانی که در شهرهای برخوردار هستند وجود ندارد و همگی زیر یک پرچم پرافتخار با عزت و کرامت زندگی می کنند و باید از خدمات لازم بهره مند شوند.

صحرایی اضافه کرد: سفر به شهرستان ها مایه ایجاد امید در مردم خواهد شد و ما نیز باید با جدیت و اهتمام کامل مصوبات خوبی برای آنها داشته باشیم و اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه استاندار کرمانشاه به مردم شهرستان ثلاث باباجانی

هدیه استاندار کرمانشاه به مردم شهرستان ثلاث باباجانی