مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-05بين الملل

واکنش حماس و جهاد اسلامی به اظهارات درباره حمله با بمب اتمی به غزه


جنبش جهاد اسلامی و حماس اظهارات وزیر تندرویِ صهیونیست مبنی بر احتمال استفاده از بمب هسته ای در نوار غزه را محکوم کرده و آن را نشان از تروریسم این رژیم علیه ملت فلسطین ارزیابی کردند.

- جنبش جهاد اسلامی و حماس اظهارات وزیر تندرویِ صهیونیست مبنی بر احتمال استفاده از بمب هسته ای در نوار غزه را محکوم کرده و آن را نشان از تروریسم این رژیم علیه ملت فلسطین ارزیابی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش جهاد اسلامی در واکنش به اظهارات آمیخای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسراییل به تدریج آنچه را الیاهو گفت انجام می دهد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی امده است: همه شواهد میزان جنایت و هولوکاست رژیم اشغالگر در غزه را نشان می دهد.

جنبش حماس نیز در این باره تاکید کرد: اظهارات یکی از وزرای رژیم اشغالگر درباره احتمال پرتاب بمب هسته ای به غزه نشان دهنده تروریسم دولت اسراییل علیه ملت ماست.

پیش از این وزیر میراث رژیم صهیونیستی گفته بود که یکی از گزینه های پیش روی ارتش اشغالگر اسراییل در غزه، انداختن بمب اتمی در نوار غزه است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اظهارات الیاهو، حضور وی در نشست کابینه را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس و جهاد اسلامی به اظهارات درباره حمله با بمب اتمی به غزه

واکنش حماس و جهاد اسلامی به اظهارات درباره حمله با بمب اتمی به غزه