مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-18اقتصادي

اخذ 900 سند تک برگ برای بیش از دومیلیون مترمربع از املاک شهرداری


مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در پنجمین شورای مدیران املاک مناطق 22 گانه بر لزوم حل و فصل مشکلات تملکی و تامین منابع غیر نقد پروژه های قابل بهره برداری در تاریخ 22 بهمن ماه تأکید کرد.

- مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در پنجمین شورای مدیران املاک مناطق 22 گانه بر لزوم حل و فصل مشکلات تملکی و تامین منابع غیر نقد پروژه های قابل بهره برداری در تاریخ 22 بهمن ماه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، مختاری در پنجمین نشست شورای مدیران املاک مناطق که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد ضمن اشاره به پروژه هایی که بایستی تا تاریخ 22 بهمن ماه سال جاری و بهار سال آینده، افتتاح شوند تصریح کرد: این سازمان برای تامین منابع غیر نقد و تملکات مورد نیاز پروژه های مذکور برنامه ریزی مدونی دارد و ان شاء الله با هماهنگی بیشتر ادارات املاک مناطق و سازمان، این پروژه ها در موعد مقرر خود تکمیل و جهت استفاده شهروندان پایتخت مورد بهره برداری قرار بگیرند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه املاک و مستغلات در شهرداری تهران اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه ستاد و صف نقش آفرینی مناسبی در اجرای پروژه های شهری و تامین منابع مورد نیاز دارد؛ البته موضوعاتی از جمله ارزیابی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 900 سند تک برگ برای بیش از دومیلیون مترمربع از املاک شهرداری

اخذ 900 سند تک برگ برای بیش از دومیلیون مترمربع از املاک شهرداری