مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-17سياسي

فرمانده کل سپاه: دشمن منتظر طوفان های دیگری باشد


سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همانگونه که طوفان الاقصی از جایی که دشمن محاسبه نمی کرد، فرا رسید باید بازهم منتظر طوفان های دیگری باشند که از راه هایی که گمان نمی کنند به آنها خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالروز 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان گفت: امروز بازهم مستکبران عالم دست به دست هم داده اند تا در یک نمایش نفرت انگیز و بسیار حقیرانه، با خفت و ذلت به جنگ نوزادان روند و لذا رژیم صهیونسیتی، امریکا و برخی کشورهای اروپایی به جنگ با نوزادان در درون اتاق های عمل بیمارستان ها در غزه رفته اند و با تصرف آی سی یوها و سی سی یو ها می خواهند نشان دهند که قدرتمند هستند.

وی تصریح کرد: آیا این خفت آفرین نیست که بزرگترین امپراطوری های ظاهری جهان به کشتار کودکان و نوزادان افتخار می کند و تصرف اتاق های عمل بیمارستان را میدان پیروزی خود می دانند؟ آیا این شرم آور نیست که قدرتمندان عالم مردمانی را در یک باریکه محاصره کردند تا به آنها آب، سوخت و غذا نرسد؟ مخازن سوخت را می زنند و بیماران می کشند و به این آتش باری خود افتخار می کنند.

سردار سلامی تاکید کرد: این نشانه پایان امپراطوری آنها است زیرا هرگاه دیوانه وار عمل می کنند نشانه ای است از فروپاشی درونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: دشمن منتظر طوفان های دیگری باشد

فرمانده کل سپاه: دشمن منتظر طوفان های دیگری باشد