مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:002023-10-31ورزشي

15 مدال پاراآسیایی سهم اصفهان شد


کاروان ایران در چهارمین دوره رقابت های پاراآسیایی 128 مدال کسب کرد و در جایگاه دوم اسیا ایستاد تا همچنان نمایندگان اصفهان با 15 مدال در عرصه ملی بدرخشند.

- ایسنا/اصفهان کاروان ایران در چهارمین دوره رقابت های پاراآسیایی 128 مدال کسب کرد و در جایگاه دوم اسیا ایستاد تا همچنان نمایندگان اصفهان با 15 مدال در عرصه ملی بدرخشند.

کاروان اعزامی ایران برای حضور در چهارمین دوره رقابت های پارااسیایی هانگژو با کسب سکو دوم آسیا به کار خود پایان داد و 128 مدال رنگارنگ را با خود به میهن آورد که از این میان 15 مدال خوش رنگ سهم نمایندگان شایسته اصفهان در مسابقات پاراآسیایی هانگژو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان چهارمین دوره مسابقات پارالمپیک آسیایی که در هانگژو برگزار شد، علیرضا مختاری در پرتاب دیسک، رشید مسجدی در پرتاب وزنه، سید میثم بنی طباء در پاراجودو، حامد حق شناس در پاراتکواندو و هاجر صفرزاده در دو 200متر عنوان قهرمانی را به دست آوردند و طلایی شدند.

همچنین علیرضا مختاری در پرتاب وزنه، زینب ملکی و حدیث رضایی در والیبال نشسته، رومینا چمسورکی در پاراتکواندو، امیر ربی خراسانی در شطرنج انفرادی و تیمی و سمیه رحیمی در تیراندازی باکمان نیز مدال نقره را بر گردن آویخته و با عنوان نایب قهرمانی به اصفهان بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مدال پاراآسیایی سهم اصفهان شد

15 مدال پاراآسیایی سهم اصفهان شد