مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-20اجتماعي

هشدار بارش های رگباری و احتمال وقوع سیلاب در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران استان اصفهان نسبت به بارش های رگباری با پیش بینی جریان سیلابی در مناطق غرب و جنوب استان هشدار می دهد.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مدیریت بحران استان اصفهان نسبت به بارش های رگباری با پیش بینی جریان سیلابی هشدار می دهد.

وی افزود: روان آب روز دوشنبه در مناطق غرب و جنوب استان و مناطق مرزی با استان های مجاور در شهرستان های سمیرم، دهاقان، خوانسار، فریدونشهر، بویین میاندشت، چادگان، و فریدن و نیز وزش تندباد در مناطق شرق و شمال استان پیش بینی می شود.

شیشه فروش با اشاره به آمادگی تیم های امدادی، راهداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و شهرداری های سطح استان در اجرای طرح های پیشگیری از حوادث گفت: حفاظت مناطق در برابر روان آب و تندباد و رعایت اصول ایمنی در تردد در محورهای جاده ای به لحاظ لغزندگی و کاهش میدان دید، عدم صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع، حفاظت از محصولات کشاورزی در برابر کاهش دما و عدم تردد و توقف در مسیر رودخانه ها و مسیل ها توصیه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اداره کل هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی از اوایل دوشنبه 29 تا اوایل روز سه شنبه 30 آبان ماه صادر کرد، بر اساس این هشدار بارش باران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بارش های رگباری و احتمال وقوع سیلاب در اصفهان

هشدار بارش های رگباری و احتمال وقوع سیلاب در اصفهان