مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-20فرهنگي

نشست تخصصی «دراماتورژی» برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، نشست تخصصی «دراماتورژی» همزمان با انتشار ویژه نامه «دراماتورژی» ماهنامه نمایش توسط دفتر آموزش، - نشست تخصصی دراماتورژی با حضور مدیرکل هنر های نمایشی و استادان دانشگاهی، چهارشنبه اول آذر برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، نشست تخصصی دراماتورژی همزمان با انتشار ویژه نامه دراماتورژی ماهنامه نمایش توسط دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات اداره کل هنر های نمایشی، چهارشنبه (اول آذر 1402) ساعت 18 در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

در این نشست کاظم نظری، منصور براهیمی، حمیدرضا افشار، داود دانشور، بهزاد صدیقی، رامتین شهبازی و نرگس یزدی پیرامون درماتورژی گفتگو می کنند.

برخی از موضوعات بررسی شده در ویژه نامه عبارت اند از دراماتورژی و آرشیو ، دراماتورژی در اجرا های دیجیتال و رسانه ‏های نوین ، میدیاتورژی ، دراماتورژی در تئاتر ابداعی ، دراماتورژی تئاتر کامیونیتی ، نمایشنامه ‏نویس/ دراماتورژ، بازیگر/ اجراگر/ دراماتورژ ، دراماتورژی و فیلم ، دراماتورژی در تئاتر مستند و دراماتورژی در تئاتر پست ‏دراماتیک که در این نشست نیز به آن پرداخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «دراماتورژی» برگزار می شود

نشست تخصصی «دراماتورژی» برگزار می شود