مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-12اقتصادي

سیل گلستان 6 هزار 840 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران در جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان های گالیکش، - رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به وقوع 19 فقره سیل در تابستان امسال گفت: برآورد اولیه از خسارات سیلاب هفته گذشته گلستان 6 هزار و 840 میلیارد ریال است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران در جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان های گالیکش، گنبدکاووس و کلاله اظهار کرد:در تابستان امسال 19 سیل به ثبت رسیده  و تقریبا به صورت روزانه با بحران های طبیعی در کشور مواجه هستیم.

وی افزود: بر اساس آخرین برآوردهای انجام شده سیل گلستان 6 هزار و 840 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشته است.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم در آینده سرزمینی برای فرزندانمان به ارث بگذاریم باید رفتار بهتری با طبیعت داشته باشیم؛ از 64 سانحه طبیعی 44 مورد در ایران دیده شده که اصلی ترین آن سیل است که گلستان هم به شدت با آن درگیر است.

  نامی افزود: همگرایی بین مدیران در استان خصوصاً در مدیریت سیلاب اخیر مثال زدنی بود و ما تلاش می کنیم هزینه خسارات سیل استان را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گلستان 6 هزار 840 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

سیل گلستان 6 هزار 840 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت