مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-13سياسي

ضرورت تبیین حماسه سوسنگرد برای جوانان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به 26 آبان سالروز آزادسازی سوسنگرد، بر ضرورت تبیین این حماسه ها در جامعه و نسل جوان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران شانگاه امروز با فرمانده تیپ مالک در آمل دیدار کرد.

محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در این دیدار، با اشاره به 26 آبان سالروز آزادسازی سوسنگرد، بر ضرورت تبیین این حماسه ها در جامعه و نسل جوان تأکید کرد و ادامه داد: مردم مازندران هم در فتح سوسنگرد و هم در بازسازی این شهر کار های بزرگی انجام دادند و لازم است این رشادت ها و مجاهدت ها برای تقویت روحیه مجاهدت در بین رزمندگان این مجموعه بازگو شود.

وی با تأکید بر هم افزایی و تعامل دو مجموعه در برگزاری مراسم و همایش هایی با محوریت تیپ مالک، برگزاری این برنامه ها را مجاهدت دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به جنگ ترکیبی و نبرد رسانه ای، تصریح کرد: امروز دشمن در حوزه فضای مجازی بی سر و صدا فرهنگ خود را به جوانان منتقل می کند و این آسیب است و تغییر باور مردم را نسبت به شهدا در فتنه های اخیر شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین حماسه سوسنگرد برای جوانان

ضرورت تبیین حماسه سوسنگرد برای جوانان