مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-31بين الملل

تونل وحشت


معمای تونل های هزارتوی حماس در هیچ یک از محافل نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی حل وفصل نشده است! بسیاری از استراتژیست های غربی و صهیونیستی معتقدند که تل آویو و واشنگتن اساسا تصویری عینی از تونل های حماس و شبکه پیچیده ای که براثر اتصال آنها به یکدیگر ساخته شده ندارند.

- معمای تونل های هزارتوی حماس در هیچ یک از محافل نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی حل وفصل نشده است! بسیاری از استراتژیست های غربی و صهیونیستی معتقدند که تل آویو و واشنگتن اساسا تصویری عینی از تونل های حماس و شبکه پیچیده ای که براثر اتصال آنها به یکدیگر ساخته شده ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در مطلبی در شماره امروز خود با این مقدمه نوشت: معمای تونل های هزارتوی حماس در هیچ یک از محافل نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی حل وفصل نشده است! بسیاری از استراتژیست های غربی و صهیونیستی معتقدند که تل آویو و واشنگتن اساسا تصویری عینی از تونل های حماس و شبکه پیچیده ای که براثر اتصال آنها به یکدیگر ساخته شده ندارند.

​​​​​​​تونل هایی به طول 500 کیلومتر که ده ها متر زیر زمین حفر و به مزیت حماس در هرگونه نبرد زمینی با صهیونیست ها تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل وحشت

تونل وحشت