مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-08فرهنگي

ویژه برنامه «دلیجان درآیینه کتاب» برگزار شد


به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان دلیجان و در آستانه بزرگداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه «دلیجان درآیینه کتاب» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلیجان، شب گذشته به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان دلیجان و در آستانه بزرگداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با حضور ابوالفضل عباسی بانی، محقق، پژوهشگر و نویسنده کتاب از ایراک تا اراک، فرماندار دلیجان و جمعی از فعالان عرصه فرهنگ وهنر درسرای وات و واج شهرداری دلیجان برگزارشد.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان در این مراسم گفت: هفته فرهنگی دلیجان با شعار بسیج، ولایتمداری و تحکیم بنیان خانواده از تاریخ 13 تا 19 آبان ماه جاری در این شهرستان برگزار می شود.

سید احمد رضوی هدف برگزاری هفته فرهنگی دلیجان را شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان دلیجان در حوزه های صنعتی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی اعلام و اظهار کرد:  برگزاری کنگره ملی شعر رضوی حضرت جان ،  افتتاح نمایشگاه هنرمندان انجمن های هنرهای تجسمی، دیدار اعضای شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی با امام جمعه شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده، افتتاح خانه هلال روستایی و افتتاح قسمت مرمت شده بازار تاریخی نراق از جمله برنامه های شاخص هفته فرهنگی شهرستان دلیجان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «دلیجان درآیینه کتاب» برگزار شد

ویژه برنامه «دلیجان درآیینه کتاب» برگزار شد