مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-02بين الملل

نتانیاهو: جنگ را تا تحقق پیروزی ادامه خواهیم داد


نخست وزیر اسراییل ادعا کرد که «در حال رسیدن به موفقیت های چشمگیری هستیم و ما این جنگ را تا تحقق پیروزی ادامه خواهیم داد».

- نخست وزیر اسراییل ادعا کرد که در حال رسیدن به موفقیت های چشمگیری هستیم و ما این جنگ را تا تحقق پیروزی ادامه خواهیم داد .

نخست وزیر اسراییل روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم اعتراف کرد که جنگ هزینه های اقتصادی وحشتناکی برای اسراییل دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در ادامه نشست خبری مشترک با اسموتریچ با تلفات سنگین ارتش این رژیم در جنگ غزه اذعان کرد و گفت که متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم و (با وجود تلفات زیاد) مصمم هستیم به اهداف جنگ دست یابیم .

  نخست وزیر اسراییل در ادامه ادعا کرد که در حال رسیدن به موفقیت های چشمگیری هستیم و ما این جنگ را تا تحقق پیروزی ادامه خواهیم داد .

  همچنین بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که با خسارت اقتصادی و بحران مالی بی سابقه ‎ای در طول تاریخ اسراییل مواجهیم .

  همزمان بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت که لحظات بسیار سختی را سپری می کنیم و اوضاع بدتر هم خواهد شد و هدف ما تغییر اساسی وضعیت موجود در غزه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: جنگ را تا تحقق پیروزی ادامه خواهیم داد

نتانیاهو: جنگ را تا تحقق پیروزی ادامه خواهیم داد