مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-21اجتماعي

ترافیک سنگین در پایتخت


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت امروز سه شنبه از ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی در پی بارندگی و لغزندگی معابر خبر داد.

- سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت امروز سه شنبه 30 آبان 1402 در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت به توجه به بارش باران و لغزندگی معابر اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین و حجم بالای تردد خودروها در مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران هستیم.

وی گفت: بزرگراه امام علی، بزرگراه شهید بابایی، بزرگراه شهید علامه، شهید زین الدین و یادگار امام دارای بار ترافیکی سنگین هستند؛ همچنین در بزرگراه شهید همت ، حکیم و شیخ فصل الله نیز در مسیرهای غرب به شرق ترافیک سنگین خودروها جریان دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت با بیان این مطلب که در بزرگراه حاج قاسم سلیمانی، چمران، صدر، آزادگان و جاده مخصوص نیز بار ترافیک صبحگاهی را شاهد هستیم از ترافیک سنگین در خیابان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب هم خبر داد.

سرهنگ شریفی با بیان این مطلب که تیم های پلیس راهور پایتخت در راستای مدیریت و کنترل ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان در معابر حضور فعال دارند، از شهروندان درخواست کرد که با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در پایتخت

ترافیک سنگین در پایتخت