مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-24حوادث

جمع آوری بیش از 3000 معتادمتجاهر در تهران/ بازداشت حدود 700 موادفروش


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از جمع آوری بیش از 3000 معتادمتجاهر و دستگیری حدود 700 خرده فروش موادمخدر طی یک هفته گذشته خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسین باباپور با اشاره به اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و نیز جمع آوری معتادین متجاهر از سطح محلات تهران که طی یک هفته اخیر برگزار شد، گفت: واحدهای عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در جریان اجرای این طرح سه هزار و 146 معتاد متجاهر را جمع آوری کرده و به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در جریان اجرای این طرح 694 خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر نیز در شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند، گفت: همچنین در این طرح متهمان 189 کیلو و 352 گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران یگان امداد و پیشگیری در اجرای این طرح مشارکت داشتند، گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران و همچنین برخورد با جرائم مرتبط با موادمخدر در اطراف مدارس و دانشگاه ها با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 3000 معتادمتجاهر در تهران/ بازداشت حدود 700 موادفروش

جمع آوری بیش از 3000 معتادمتجاهر در تهران/ بازداشت حدود 700 موادفروش