مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-20سياسي

حل مشکلات کشور نیازمند فرهنگ بسیجی است


اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل و فصل کنیم باید بسیجی کار کنیم، رییس جمهور نیز با فرهنگ بسیجی شبانه روز تلاش می کند امیدواریم مدیران نیز از رییس جمهور الگو گرفته و شبانه روز کار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امروز در دیدار بسیجیان شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک گروه مجاهد و بی پروا در برابر خطرات است، بسیج از نظر اعتقادی بسیار متمایز از دیگران هستند.

وی اظهار داشت: امام(ره) و رهبری خودشان را بسیجی می دانند بسیاری از علما و بزرگان خود را بسیجی می دانند آنان اعتقاد عمیق به مبدا و معاد دارند.

امام جمعه بروجرد گفت: بسیجی از چیزی جز خدا نمی ترسد و با تواضع با دیگران برخورد می کند و خدا را ناظر بر رفتار و کردار خود می داند.

حسینی افزود: بسیج با اعتقاد راسخ به خدا با دشمنان روبرو می شود، بسیج اهل بصیرت، و دشمن شناس و دوست شناس است.

وی اظهار داشت: بسیجی متخلق به اخلاق اسلامی است، سرداران و بزرگان جبهه و جنگ مانند شهید سلیمانی و دیگر فرمانده هان جنگ دارای اخلاق و ایمان و شجاعت بودند.

وی بیان کرد: مدیران بسیجی با کار جهادی و شبانه روزی کار می کنند، بسیجیان در دوران دفاع مقدس با تفکر و فرهنگ بسیجی سرنوشت جنگ را عوض کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کشور نیازمند فرهنگ بسیجی است

حل مشکلات کشور نیازمند فرهنگ بسیجی است