مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-08سياسي

برگزاری دومین کارگروه فرهنگی اجتماعی بسیج رفسنجان


جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان رفسنجان با حضور اعضا و جمعی از مدیران شهری با دستور کار جشنواره مد و لباس در صحن شورا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان رفسنجان سیدابراهیم صباغ جعفری رییس کارگروه، سیدمحسن سجادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام مقیمی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، سیدمحسن حسینی مشاور فرهنگی فرماندار، خانم ملکی عضو کارگروه مد و لباس استان، خانم اسماعیلی رییس اتحادیه صنف خیاطان زنانه و خانم محمدی رییس اداره امور بانوان شهرداری حضور داشتند.

محمدصادق محسنی دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان اظهار داشت: این کارگروه با هدف احصاء مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان و همچنین ارائه طرح ها و برنامه های عملیاتی، از طریق هم اندیشی با فعالان و نخبگان فرهنگی و سپس مطالبه گری از دستگاه های اجرایی تشکیل شده است.

در حقیقت این کارگروه، حلقه میانی فعالان فرهنگی و دستگاه های اجرایی شهرستان است.

وی بیان کرد: با توجه با ارتباط میان مد و لباس با سبک زندگی عفیفانه و حیا ورزانه و با توجه به اهمیت مسأله پوشش، این نشست با حضور صاحب نظران و فعالان مد و لباس شهرستان و استان به منظور هم اندیشی در خصوص جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کارگروه فرهنگی اجتماعی بسیج رفسنجان

برگزاری دومین کارگروه فرهنگی اجتماعی بسیج رفسنجان