مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-04اقتصادي

جزییات مالیات خودروهای لوکس اعلام شد


مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: 30 بهمن، آخرین فرصت پرداخت مالیات دارندگان خودروهای لوکس و گران‏ قیمت بالای سه میلیارد تومان است.

- مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: 30 بهمن، آخرین فرصت پرداخت مالیات دارندگان خودروهای لوکس و گران‏ قیمت بالای سه میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین مستوفی جزییات مالیات بر خودروهای لوکس را تشریح کرد و گفت: داده های مالکان خودروهای بالای سه میلیارد تومان که مشمول قانون مالیات بر خودروهای لوکس می شوند، از نیروی انتظامی دریافت و بر مبنای این اطلاعات، برای این مالکان پیامک ارسال شده است.

وی با بیان این که مهلت نهایی پرداخت مالیات خودروهای لوکس و گران قیمت تا پایان بهمن ماه است، تأکید کرد: این پیامک برای مالکانی که هر یک از خودروهای آنها بالای سه میلیارد تومان قیمت دارد، ارسال شده و اگر کسی چند خودرو داشته باشد و مجموع آنها به بالای این رقم می رسد، مشمول مالیات بر خودروهای لوکس نخواهد بود.

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور همچنین گفت: تعداد خودروهای لوکس مشمول مالیات 151 هزار و 924 خودرو بوده که در مجموع پیش بینی می شود 2800 میلیارد تومان مالیات از خودروهای گران قیمت اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

جزییات مالیات خودروهای لوکس اعلام شد