مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-28اقتصادي

پرداخت مطالبات 1000 میلیارد تومانی کلزاکاران در آینده نزدیک


مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: در آینده نزدیک مطالبات یک هزار میلیارد تومانی کلزاکاران کشور پرداخت می شود.

- مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: در آینده نزدیک مطالبات یک هزار میلیارد تومانی کلزاکاران کشور پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سعدالله منصوری پرداخت مابه التفاوت قیمت خرید تضمینی کلزا در سال زراعی گذشته را یکی از مهمترین حمایت ها از کشاورزان دانست و توضیح داد: قیمت هر کیلوگرم خرید تضمینی کلزا در آغاز سال زراعی گذشته 22 هزار تومان تعیین شد که با بررسی های صورت گرفته این قیمت به 30 هزار تومان در هر کیلوگرم افزایش یافت و اکنون کلزاکارانی که محصول خود را تحویل داده اند در انتظار پرداخت این مابه التفاوت 8000 تومانی بابت فروش و تحویل هر کیلوگرم از کلزای خود هستند.

منصوری تصریح کرد: افزایش ضریب خوداتکایی در تولید روغن مورد نیاز کشور و جلوگیری از خروج ارز از کشور، نیازمند حمایت مسئولان از تولید دانه های روغنی است.

وی تامین نهاده های تولید و خرید به هنگام و مناسب دانه های روغنی را از جمله حمایت های موثر برشمرد و در عین حال ابراز امیدواری کرد: مابه التفاوت قیمت کلزا نیز به زودی به کشاورزان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات 1000 میلیارد تومانی کلزاکاران در آینده نزدیک

پرداخت مطالبات 1000 میلیارد تومانی کلزاکاران در آینده نزدیک