مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-27ورزشي

ساروی: برای حضور در رقابت های المپیک پاریس تلاش می کنم


قهرمان وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران گفت: مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس بسیار نزدیک است و تنها 8 ماه به این مسابقات حساس وقت باقیمانده است.

- محمدهادی ساروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به تمرینات منسجم برای رویارویی قدرتمند در میادین جهانی و بین المللی، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستم در مسابقات جهانی کشتی فرنگی به میزبانی بلگراد صربستان با کسب مدال برنز به وطن بازگشت کنم و شرمنده مردم و ورزش دوستان نباشم.

وی افزود: بلافاصله بعد از مسابقات جهانی به رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا به میزبانی هانگژو کشور چین اعزام شدیم و مدت کوتاهی بین این دو رویداد مهم بود که توانستم با غلبه برحریفان مدال طلای قاره آسیا را به دست بیاورم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: همیشه دعای خیر مردم و هموطنان مان پشت سر ورزشکاران است و در این دو رویداد با دعای مردم توانستیم به نتایج خوبی دست یابیم.

ساروی با اعلام اینکه از همه علاقمندان ورزش، خانواده، مربیان و کادر فنی تیم ملی صمیمانه قدردانی می کنم که در کنار ما و همراه مان بودند، بیان کرد: در شهرستان آمل نیز ورزش دوستان، ورزشکاران، پیشکسوتان و مردم استقبال بسیار خوبی را انجام دادند و همیشه قدردان محبت همشهریان خود هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساروی: برای حضور در رقابت های المپیک پاریس تلاش می کنم

ساروی: برای حضور در رقابت های المپیک پاریس تلاش می کنم