مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-09فناوري

آغاز بهره مندی شهروندان زنجانی از اینترنت و تلفن ثابت در بستر فیبر نوری


مدیر مخابرات منطقه زنجان از افتتاح پروژه فیبر نوری در پروژه کوی برکت زنجان خبر داد و گفت: پروژه های مشابه هم در دو کوی رضاییه و گلشهر 6 در آینده نزدیک افتتاح می شود.

- حبیب الله شبستانی، مدیر مخابرات منطقه زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از افتتاح پروژه فیبر نوری در کوی برکت زنجان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با اعتبار 2 میلیارد تومان عملیاتی شده است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان با بیان اینکه افتتاح پروژه فیبر نوری در کوی برکت منجر به بهره مندی 80 خانوار از امکانات این طرح شده است، افزود: این طرح امکان بهره مندی شهروندان از اینترنت حداقل 50 مگابیت بر ثانیه و همچنین تلفن ثابت در بستر فیبر نوری را فراهم کرده است.

وی از آماده افتتاح بودن پروژه های مشابه در کوی رضاییه و فاز 6 گلشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح ها مردم از اینترنت و همچنین تلفن ثابت در بستر فیبر نوری بهره مند می شوند.

شایان ذکر است، اجرای این طرح ها در قالب پروژه نجما انجام می شود که قرار است تا اواخر سال آینده 7 میلیون پورت نوری به مردم واگذار شود تا مردم از اینترنت و تلفن در بستر فیبر نوری استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره مندی شهروندان زنجانی از اینترنت و تلفن ثابت در بستر فیبر نوری

آغاز بهره مندی شهروندان زنجانی از اینترنت و تلفن ثابت در بستر فیبر نوری