مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-13سياسي

100 درخواست در دیدار مردمی فرمانده انتظامی کرمانشاه رسیدگی شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ملاقات سه ساعته مردمی به درخواست بیش از 100 نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان  فرمانده انتظامی کرمانشاه امروز در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس انتظامی استان به مدت سه ساعت میزبان بیش از 100 نفر از شهروندان کرمانشاهی بود.

  افراد متقاضی ملاقات با فرمانده انتظامی استان یک به یک طبق وقت قبلی که به آن ها داده شده بود با عالی ترین مقام انتظامی استان به صورت چهره به چهره دیدار و نامه ای که از پیش تهیه کرده بودند را به وی تقدیم می کردند تا دستور لازم برای رفع مشکلشان داده شود.

  در میان تقاضای شهروندانی که این هفته با سردار حاجیان ملاقات داشتند از تقاضا برای دستگیری سارقان منزل تا درخواست دریافت تسهیلات قرض الحسنه و کمک های بلاعوض و همچنین انتقال فرزند سرباز به شهر محل سکونت وجود داشت.

  حل مشکل گزینشی برای استخدام در مجموعه فراجا، بخشش و یا تخفیف حق پارکینگ و در خواست معافیت از خدمت از دیگر تقاضای مردم در دیدار با رییس پلیس استان کرمانشاه بود.

حاجیان پس از شنیدن درخواست های شهروندان دستورات لازم برای رفع مشکل آن ها را برابر ضوابط و مقررات صادر و به روسای پلیس های تخصصی و معاونان دستور رسیدگی فوری تا حصول نتیجه را صادر می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درخواست در دیدار مردمی فرمانده انتظامی کرمانشاه رسیدگی شد

100 درخواست در دیدار مردمی فرمانده انتظامی کرمانشاه رسیدگی شد