مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-08سياسي

رأی بدوی موقوفه خزانه الوند صادر شد


رییس کل دادگستری استان قزوین درخصوص صدور رأی موقوفه خزانه الوند، گفت: این رأی بدوی است و بعد از تأیید در مراجع تجدیدنظر قابلیت اجرایی خواهد داشت.

- ایسنا/قزوین رییس کل دادگستری استان قزوین درخصوص صدور رأی موقوفه خزانه الوند، گفت: این رأی بدوی است و بعد از تأیید در مراجع تجدیدنظر قابلیت اجرایی خواهد داشت.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی در خصوص صدور رأی موقوفه خزانه الوند، اظهار کرد: در سال های اخیر اختلاف مردم شهر الوند در خصوص موقوفی بودن اراضی به یک مطالبه عمومی از مسئولین تبدیل شده و جلسات متعددی نیز برای بررسی و حل این اختلاف 30 ساله برگزار شده است.

وی ادامه داد: در نهایت تصمیم بر این شد تا اختلاف پیش آمده با توجه به اسناد ارائه شده مجدد در محاکم قضایی رسیدگی شود، به همین منظور در اسفند سال 1401 دادخواستی توسط شرکت شهر صنعتی البرز به طرفیت اوقاف و متولی خزانه در محاکم قضایی ثبت شد و جلسات رسیدگی به این پرونده به صورت علنی و با حضور رسانه ها در مجموعه قضایی شهرستان البرز برگزار شد و بعد از اخذ استعلامات و تحقیقات به عمل آمده توسط دادگاه رأی بدوی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان با بیان اینکه قانون و ساختارهای قانونی باید فصل الخطاب همه آحاد مردم باشد، گفت: این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی بدوی موقوفه خزانه الوند صادر شد

رأی بدوی موقوفه خزانه الوند صادر شد