مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-31فرهنگي

چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روشن شد


صبح امروز با ادای احترام هنرمندان تئاتر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با نثار گل به مقام شامخ شهید گمنام در اداره کل، - ایسنا/خراسان شمالی صبح امروز با ادای احترام هنرمندان تئاتر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با نثار گل به مقام شامخ شهید گمنام در اداره کل، چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روشن شد و اثر نمایشی زندگی او به کارگردانی سید مهدی کشمیری در پلاتوی شمس بجنورد روی صحنه رفت.

در نخستین روز از جشنواره شش اثر نمایشی در بخش صحنه ای و خیابانی در پلاتوی شمس، محوطه گلشن و سالن گلشن روی صحنه می رود آثار نمایشی زندگی او به کارگردانی مهدی کشمیری از بجنورد و بازگشت به کارگردانی مهدی شاهی پناه از جاجرم در نوبت صبح و در دو سئانس 10 و 12 با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این گزارش حاکی است، آثار نمایشی کارنال به کارگردانی محمد یحیی آبادی و قرار به کارگردانی احسان یحیی آبادی هر دو از اسفراین، افسانه بهرام به کارگردانی محمد داورپناه از بجنورد و میم، نون به کارگردانی صمد اسماعیل زاده از شیروان نیز در سئانس های 16، 17:30، 18 و 20 با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این گزارش حاکیست؛ نمایش های ناگفته های گودال ابوفارس به کارگردانی احمد زعفرانی از بجنورد، سرافراز به کارگردانی محمد یحیی آبادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روشن شد

چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روشن شد