مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-25سياسي

وظیفه ما در موضوع مشاغل سخت و زیان آور دوچندان است


نشست تخصصی بررسی موضوعات پیرامون مشاغل سخت و زیان آور با حضور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی شرکت زامیاد برگزار شد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپانیوز، در این نشست علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزارت کار با گرامی داشت یاد شهدای غزه بیان داشت: امید است انسجام و وحدت کشورهای جهان اسلام، نظام سلطه را جای خود بنشانند.

او گفت: پیگیری موضوعات حوزه کار و تولید کشور از موضوعات اصلی  وزارت کار است و در هر حوزه ای که احساس شود حضور ما، موجب حل مشکلات خواهد شد، از این موضوع دریغ نخواهیم کرد؛ در این راستا، موضوع مشاغل سخت و زیان آور کارکنان این شرکت نیز جزو موضوعات مهمی است که باید با جدیت پیگیری شده و نباید حقی از کسی تضییع شود.

رعیتی فرد تأکید کرد: وظیفه حاکمیتی ما تنظیم روابط کارگر و کارفرما است؛ در موضوع مشاغل سخت و زیان آور این وظیفه دوچندان است و ما با نگاه مثبت موضوع را پیگیری می کنیم؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را معطوف صیانت از سرمایه های اصلی کشور (که همانا نیروی کار است) کرده و این امر در گرو اقدام عملی است.

او با اشاره به بررسی های انجام شده در مورد قابل اصلاح برخی از عناوین شغلی در سال های گذشته که نتیجه بخش نبوده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه به علت کوتاه بودن دوران مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ما در موضوع مشاغل سخت و زیان آور دوچندان است

وظیفه ما در موضوع مشاغل سخت و زیان آور دوچندان است