مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-05دانش

راه اندازی مرکز رشد هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه  


رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از راه اندازی اولین مرکز رشد هوش مصنوعی دانشگاه های غرب کشور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از راه اندازی اولین مرکز رشد هوش مصنوعی دانشگاه های غرب کشور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد.

دکتر علیرضا دودمان تیپی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی مرکز رشد هوش مصنوعی در این دانشگاه گفت: با همکاری یکی از شرکت های فعال در حوزه هوش مصنوعی یک مرکز رشد را در دانشگاه راه اندازی کرده ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 50 دانشجو را برای این مرکز جذب کرده ایم که در آن آموزش هایی را از مبتدی تا حرفه ای در حوزه هوش مصنوعی به آنها خواهیم داشت و در ادامه پروژه هایی را در این زمینه از دستگاه ها، موسسات و .

می گیرند.

به گفته رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، این اولین مرکز رشد هوش مصنوعی در بین دانشگاه های غرب کشور است.

دودمان تیپی در ادامه با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام این دانشگاه، اظهارکرد: مرکز رباتیک، مرکز چاپ سه بعدی و مرکز سی ان سی از جمله این پروژه های تحقیقاتی و آموزشی هستند.

وی افزود: این سه مرکز که برخی از آنها در ایران منحصربفرد هستند، به منظور انجام تحقیقات و آموزش برای رشته های برق، کامپیوتر، مکانیک و مهندسی شیمی راه اندازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز رشد هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه  

راه اندازی مرکز رشد هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه