مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-12اقتصادي

رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار نفر از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج صادر شد


رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار عضو شورای شهر کمالشهر در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان البرز صادر شد که بر این اساس متهمان به حبس محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، با اعلام خبر صدور رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار نفر از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج، گفت: این پرونده با اتهامات پرداخت و دریافت رشوه در خصوص یکی از شهرداران سابق و برخی از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج در اواخر سال گذشته تشکیل شد و بر این اساس هشت نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

رییس کل دادگستری استان البرز ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، کیفرخواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب کرج صادر و در شعبه 117 دادگاه کیفری دو کرج، منتهی به صدور رای شد که پس از تجدیدنظرخواهی محکومان، این پرونده در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان البرز مورد رسیدگی قرار گرفت و رای قطعی صادر شد.

وی با تشریح جزییات این پرونده که با نظارت معاونت پیگیری پرونده های خاص دادگستری کل استان البرز، مطابق مقررات قانونی و با لحاظ دو اصل سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گرفت؛ بیان کرد: پرونده تشکیل شده در مورد فساد مالی در شهرداری و شورای شهر کمالشهر کرج بود که مبادله 37 قطعه سکه تمام بهار آزادی و دریافت و پرداخت رشوه در دو مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار نفر از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج صادر شد

رای قطعی پرونده شهردار وقت و چهار نفر از اعضای شورای شهر کمالشهر کرج صادر شد