مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-11سياسي

شریعتی: بهانه ها مانع پیشرفت دولت نمی شوند


دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم، تکمیل پروژه های نیمه تمام است؛ البته کارگزاران دولت قبل تلاش دارند که این اقدامات را به نام خود بزنند اما این بهانه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست جبهه تحول خواهان انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه 20 آبان) در خبرگزاری فارس برگزار شد.

مالک شریعتی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در ابتدای این نشست اظهار کرد: این جبهه از سابقه بیش از یک دهه برخوردار است و بعد از تشکیل جمعیت جانبازان، به عنوان جبهه فعالیت خود را آغاز کرد.

این جبهه از حزب های جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما دو سال از دولت را پشت سر گذاشته ایم و در پایان مجلس یازدهم قرار داریم.

در حوزه تقنین و نظارت، فرای حل مشکلات کشور در همه حوزه ها اقدام کرده که به نسبت به مجلس گذشته، بیشتر ناظر به حل مشکلات کشور بوده است؛ مثلا در حوزه سیاست خارجی، با تدوین قانون اقدام راهبردی، ریل گذاری شد و سیاست خارجی ما از حالت منفعل به حالت فعال درآمد.

وی ادامه داد: بحث افزایش شاخص عدالت در مالیات ها که در مجلس های گذشته، بسیار نیاز بود، در این مجلس محقق شد؛ در حوزه پتروپال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: بهانه ها مانع پیشرفت دولت نمی شوند

شریعتی: بهانه ها مانع پیشرفت دولت نمی شوند