مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:252023-10-26اجتماعي

سیستم گرمایشی 270 مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است


معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیستم های مشکل دار استان پیش از شروع سرما و بارش ها تعمیر و راه اندازی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ایمان سبحان نژاد در جلسه مشترک روسای شهرستان ها و مناطق با مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 270 مدرسه دارای سیستم گرمایشی مشکل دار در استان وجود دارد گفت: این سیستم ها باید تا پیش از شروع سرما و بارش ها تعمیر و راه اندازی شوند.

وی از وجود بیش از800 مدرسه بدون انشعاب گاز در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: برای مدارسی که در استان بدون انشعاب گاز هستند باید دستگاه های ایمن استاندارد گرمایشی و حرارتی تامین شود.

سبحان نژاد در ادامه سخنانش با بیان اینکه ،حدود 200 مدرسه نیازمند  ایزوگام در مناطق عادی و عشایری استان وجود دارد افزود:با توجه به شرایط خاص ،کوهستانی و سردسیر بودن استان نیاز است اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان نسبت به ایزوگام کردن این مدارس هم تا پیش از فصل سرما و بارش ها اقدام کند.

سبحان نژاد همچنین از وجود 333 مدرسه بالای 30 سال ساخت در استان خبر داد و گفت: این مدارس باید طی برنامه زمان بندی مشخص با همکاری و مشارکت اداره کل نوسازی،خیران مدرسه ساز و نهادهای متولی دیگر تخریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم گرمایشی 270 مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است

سیستم گرمایشی 270 مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است