مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-15بين الملل

پادشاه اردن: چگونه می توان جنایات در غزه را به نام انسانیت مشترک مان بپذیریم؟


پادشاه اردن در مقاله ای که توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شده است، تاکید کرد که راه حل «دو دولتی» تنها راه برقراری صلح میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی است.

- پادشاه اردن در مقاله ای که توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شده است، تاکید کرد که راه حل دو دولتی تنها راه برقراری صلح میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله دوم، پادشاه اردن در این باره اظهار کرد: هزاران قربانی در طول بیش از یک ماه جنگ در غزه وجود داشته است که اکثر آنها غیرنظامی بودند و هزاران کودک زیر آوار خانه ها، مدارس و بیمارستان های ویران شده در غزه کشته شدند.

آیا می توان این اعمال و جنایات وحشیانه را به نام انسانیت مشترک پذیرفت؟ وی خواستار احترام به اصول انسانی شد و خاطرنشان کرد: رهبران در سراسر جهان مسؤولیت دارند تا با حقیقت کامل این بحران مواجه شوند.

عبدالله دوم گفت: خانواده هایی که در غزه بمباران و ناگزیر به ترک خانه های خود بدون هیچ پناهگاهی می شوند، قربانی مجازات جمعی هستند، چراکه دیگر هیچ مکان امنی وجود ندارد، نه بیمارستان ها امن هستند و نه مدرسه و ساختمان های سازمان ملل.

وی افزود: شکی نیست که ساکنان غزه با یک اطلاعیه از خانه های خود خارج نخواهند شد، آنها می دانند که رفتن به معنای از دست دادن امید، عزت و فرصت بازگشت به سرزمین خود اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن: چگونه می توان جنایات در غزه را به نام انسانیت مشترک مان بپذیریم؟

پادشاه اردن: چگونه می توان جنایات در غزه را به نام انسانیت مشترک مان بپذیریم؟