مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-08دانش

افزایش 10 درصدی پذیرش دانشجویان کارشناسی در دانشگاه پیام نور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در سومین اجلاس روسای استانی دانشگاه های پیام نور در سازمانی مرکزی با تاکید بر استقبال و اعتماد مردمی از دانشگاه، - رییس دانشگاه پیام نور گفت: افزایش پذیرش و رشد ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی نشانه اعتماد مردمی به دانشگاه پیام نور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در سومین اجلاس روسای استانی دانشگاه های پیام نور در سازمانی مرکزی با تاکید بر استقبال و اعتماد مردمی از دانشگاه، اظهار داشت: به نسبت سال گذشته پذیرش و ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رشدی 10 درصدی داشته است.

وی به فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در برخی استان ها متولی مسائل فرهنگی می باشد و همچنین کمترین میزان شهریه را در بین دانشگاه های شهریه ای دارد.

دکتر تقی زاده ضمن تاکید بر توسعه رشته های کاربردی گفت: رشته های دانشگاه نه تنها متوقف نمی شود بلکه با تناسب عضو علمی و دانشجویی برخی از رشته ها نیز توسعه پیدا می کند.

وی همچنین به برنامه های درآمدزایی غیر شهریه ای نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های هر استان، روسای استانی باید برای ایجاد درآمد های غیرشهریه ای و آموزش های آزاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی پذیرش دانشجویان کارشناسی در دانشگاه پیام نور

افزایش 10 درصدی پذیرش دانشجویان کارشناسی در دانشگاه پیام نور