مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-15اقتصادي

مشاغل خانگی با سرمایه کم زنجیره تولید تا فروش را تکمیل می کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: کسب و کار خانگی در کشورهای توسعه یافته جایگاه ویژه ای دارد چون این نوع مشاغل می توانند زنجیره تولید تا فروش را با سرمایه گذاری اندک تکمیل کنند.

- ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: کسب و کار خانگی در کشورهای توسعه یافته جایگاه ویژه ای دارد چون این نوع مشاغل می توانند زنجیره تولید تا فروش را با سرمایه گذاری اندک تکمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله افضلی روز چهارشنبه 24 آبان در مراسم افتتاح دومین بازارچه برکت البرز با بیان اینکه بحث مشاغل خانگی یکی از موضوعاتی است که در اقتصاد خرد ابتر باقی مانده بود، اظهار کرد: خوشبختانه در دولت جهادی و مردمی سیزدهم به این موضوع به خوبی پرداخته شده است.

وی ادامه داد: حوزه مشاغل خانگی شاید از لحاظ تولید ناخالص ملی ارقام بزرگی نداشته باشند ولی به جهت گستردگی مخاطبان تاثیر زیادی در حوزه کسب و کار دارد.

وی افزود: کسب و کار خانگی در کشورهای توسعه یافته جایگاه ویژه ای دارد چون این نوع مشاغل می توانند زنجیره تولید تا فروش را با سرمایه گذاری اندک تکمیل کنند.

عنوان این مسئول گفت: مشاغل خانگی هم در توسعه اشتغال زمینه ساز اتفاقات خوبی است و هم در اقتصاد کلان تاثیر خاص خود را می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی با سرمایه کم زنجیره تولید تا فروش را تکمیل می کند

مشاغل خانگی با سرمایه کم زنجیره تولید تا فروش را تکمیل می کند