مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 06:402023-10-25اقتصادي

رشد 136 درصدی کمک های نقدی و غیرنقدی جشن عاطفه ها در « دهلران »


رییس کمیته امداد شهرستان دهلران گفت: کمک های نقدی و کالایی جمع آوری شده در جشن عاطفه های امسال، نسبت به سال گذشته 136 درصد رشد داشته است.

- عبدالرضا باسره رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهلران، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: امسال جشن عاطفه ها با همکاری آموزش و پرورش و خیرین در سطح شهر دهلران و شهرهای تابعه و مشارکت 50 مدرسه برگزار شد.

وی افزود: ارزش ریالی کمک های نقدی و کالایی جمع آوری شده بیش از 15 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته 136 درصد رشد داشته است.

رییس کمیته امداد شهرستان دهلران گفت: کلیه درآمدهای حاصله از این برنامه در مدارس با نظر اولیاء و مربیان در اختیار دانش آموزان آن مدرسه قرار گرفته است.

باسره افزود: در سال تحصیلی جاری بالغ بر 765 نفر دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد بوده که تمامی آنان از بسته های آموزشی شامل کیف و نوشت افزار به ارزش 6 میلیارد ریال بهره مند شده اند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در پویش جشن عاطفه ها، کمک های نقدی و غیرنقدی هموطنان نیکوکار برای دانش آموزان کم برخوردار جمع آوری و ارسال می شود.

پایان پیام /


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 136 درصدی کمک های نقدی و غیرنقدی جشن عاطفه ها در « دهلران »

رشد 136 درصدی کمک های نقدی و غیرنقدی جشن عاطفه ها در « دهلران »