مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-01سياسي

استکبار برای نفع بیشتر و تحقیر کردن دنبال سلطه گری است


رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: استکبار برای بردن نفع بیشتر و تحقیر کردن، دنبال سلطه گری است چرا که مستکبران افرادی زیاده خواه هستند.

- مرتضی ابراهیمی 10 آبان در نشست تبیینی و روشنگری 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل در محل سالن جلسات شهید سلیمانی این نهاد انقلابی برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مردم و مسلمانان در سراسر دنیا آرزو داشتند و دارند که ای کاش در واقعه کربلا حضور داشتند تا بتوانند یاریگر امام خود باشند ولیکن نمونه کربلا هم اکنون در غزه در حال اتفاق افتادن است که جلوه گر است و جهانیان می توانند با حمایت و طرفداری از مردم مظلوم غزه در این حرکت شرکت کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: مسلمانان در شرایط کنونی وظیفه حمایت از مردم مظلوم غزه را دارند ولیکن در صورت نبودن شرایط می توانند با نفرت داشتن از دشمنان خدا و اسلام وظیفه حداقلی خود را در این راستا انجام دهند.

ابراهیمی گفت: در 13 آبان 3 واقعه مهم رخ داده است که 13آبان 1343 تبعید امام خمینی (ره) بوده است و مناسبت دوم روز دانش آموز است که در سال 1357 همزمان با سفر رییس جمهور آمریکا، دانش آموزان جلوی دانشگاه تهران دست به راهپیمایی زدند و مورد سوم هم تسخیر لانه جاسوسی بود که حضرت امام از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار برای نفع بیشتر و تحقیر کردن دنبال سلطه گری است

استکبار برای نفع بیشتر و تحقیر کردن دنبال سلطه گری است