مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-26سياسي

تصویب اجرای طرح گردشگری و طبیعت گردی «زیارت» در کارگروه فراقوه ای


با پیگیری های استاندار گلستان و اقدامات شبانه روزی دستگاه اجرایی و قضایی در راستای توقف ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز از گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه در جلسه کارگروه فراقوه ای روستای زیارت یک بافت با ارزش تاریخی است که دارای نقاط گردشگری و تفریحی مثل جنگل، کوه، آبشار، آب گرم و امام زاده است و هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران است.

وی ادامه داد: با توجه به شیب دار بودن اراضی و عدم امکان کشاورزی متاسفانه مردم روستا در سال های گذشته به فروش اراضی خود روی آوردند و ساخت و ساز غیرمجاز در دهه های گذشته افرایش پیدا کرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از گسترش ساخت و ساز غیرمجاز اقدامات گسترده ای انجام شد که پهنه بندی مناطق و اقدامات کنترلی و تصویربرداری هوایی با هدف پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات موثری بود که با اجرای ایست و بازرسی و ورود دستگاه های اجرایی و قضایی در ابتدای ورودی محور ارتباطی روستا، ساخت و ساز غیرمجاز را به صفر رساند.

زنگانه بیان کرد: هماهنگی موجود بین دستگاه های مختلف باعث شده از طریق شناسایی، پایش و رصد و صدور و اجرای احکام قضایی ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه گردشگری زیارت قطع شود و از سوی دیگر برای رونق معیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اجرای طرح گردشگری و طبیعت گردی «زیارت» در کارگروه فراقوه ای

تصویب اجرای طرح گردشگری و طبیعت گردی «زیارت» در کارگروه فراقوه ای