مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:402023-10-26سياسي

همایش انتخاباتی 4000 نفری جبهه انقلاب با حضور حدادعادل، قالیباف و محسن رضایی


همایش انتخاباتی 4000 نفری جبهه انقلاب با حضور برخی چهره های سیاسی و رییس مجلس، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و غلامعلی حدادعادل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اولین گردهمایی 4 هزار نفری مبنا با حضور جوانان و فعالان انقلابی سراسر کشور و چهره های شاخص جریان انقلاب، نمایندگان مجلس، دبیران احزاب و فعالان سیاسی کشور امروز 4 آبان در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

این اجلاس با تأکید بر 3 مؤلفه افزایش مشارکت در انتخابات، دعوت به همگرایی و کارآمدی و در نهایت تشکیل مجلسی انقلابی در انتخابات اسفند ماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شده است.

  جمعی از چهره ها و فعالان سیاسی و اجتماعی و بیش از 130 نماینده در این مراسم حضور داشتند؛ همچنین محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور به عنوان چهره های شاخص و سخنران در این مراسم شرکت کردند.

احدیان: برای جلب مشارکت در انتخابات و ایجاد وحدت برای ایجاد مجلسی انقلابی جمع شده ایم در ابتدای جلسه محمدسعید احدیان دبیرکل مجمع بیداری نیروهای انقلاب اسلامی(مبنا) در همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب که در حرم مطهر امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش انتخاباتی 4000 نفری جبهه انقلاب با حضور حدادعادل، قالیباف و محسن رضایی

همایش انتخاباتی 4000 نفری جبهه انقلاب با حضور حدادعادل، قالیباف و محسن رضایی