مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-23بين الملل

هزاران نفر در حمایت از فلسطین در بالکان غربی تظاهرات کردند


هزاران نفر از مردم بلگراد، پودگوریتسا و سارایوو در حمایت از مردم فلسطین تظاهرات گسترده برپا کردند و خواستار توقف جنایت صهیونیست ها علیه فلسطینیان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر روز گذشته (یکشنبه) در پایتخت های کشورهای غرب بالکان برای نشان دادن حمایت خود از مردم فلسطین تظاهرات برپا کردند و خواستار توقف جنایت صهیونیست ها علیه مردم بی گناه غزه شدند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش کرد که مردم بلگراد، پودگوریتسا و سارایوو در حمایت از فلسطینیان شعارهای فلسطین را آزاد کنید و به نسل کشی پایان دهید سردادند.

بر اساس این گزارش، معترضان در تظاهرات هایی در میدان جمهوری بلگراد پایتخت صربستان شرکت کردند و پرچمهای فلسطینیان و صربستان را حمل کرده و شعارهایی چون فلسطین را آزاد کنید سر دادند.

معترضان همچنین پارچه نوشته های را به دست گرفته بودند که بر روی آن ها نوشته شده بود: نسل کشی در فلسطین را متوقف کنید و آزادی برای فلسطین .

در پودگوریتسا پایتخت مونته نگرو، صدها نفر در مقابل ساختمان سازمان ملل تجمع کردند و در حالیکه پرچم فلسطین را حمل می کردند، فریاد می زدند: نیازی نیست که برای حمایت از فلسطین مسلمان باشی، فقط انسان باش! و پارچه نوشته هایی را حمل می کردند که بر روی آن نوشته شده بود: فلسطین را آزاد کنید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران نفر در حمایت از فلسطین در بالکان غربی تظاهرات کردند

هزاران نفر در حمایت از فلسطین در بالکان غربی تظاهرات کردند