مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-25فرهنگي

«زاپاتا» به جشنواره داکا رفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم «زاپاتا» با نام قبلی «عموزادگان» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کننده گی زنده یاد ایرج تقی پور، - فیلم سینمایی زاپاتا به کارگردانی دانش اقباشاوی در بیست و دومین جشنواره فیلم داکا نمایش داده می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم زاپاتا با نام قبلی عموزادگان به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کننده گی زنده یاد ایرج تقی پور، به بخش سینمای جهان بیستمین و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم داکا بنگلادش راه یافت.

این جشنواره از سال 1977 به ترویج فرهنگ سینمای سالم در بنگلادش و تجلیل از جریان اصلی جهانی در فیلم و ارتباط اجتماعی آن اختصاص دارد.

این رویداد فرهنگی سالانه در ماه ژانویه و در بخش های سینمای آسیا ، بازنگری ، ادای احترام ، زاویه باز ، بخش پانورامای بنگلادش ، سینمای جهان ، فیلم کودک ، فیلمسازان زن ، بخش فیلم های کوتاه و مستقل و بخش فیلم های معنوی برگزار می شود.

بیست و دومین دوره جشنواره داکا، با موضوع کلی جشنواره فیلم بهتر، مخاطب بهتر و جامعه بهتر به صورت حضوری از تاریخ 20 تا 28 ژانویه برابر با 30 دی تا 16 بهمن برگزار خواهد شد.

زاپاتا (عموزادگان) دومین اثر بلند دانش اقباشاوی، یک اثر ماکیومنتری (شبه مستند)، کمدی تلخ و جنایی است و پیش از این در پنجاه و هفتمین دوره جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زاپاتا» به جشنواره داکا رفت

«زاپاتا» به جشنواره داکا رفت