مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-10فرهنگي

از سرگیجه تلویزیون برای «گلپا» تا کمپین علیه سریال «مقدم»! (+عکس)


سومین هفته از آبان ماه 1402 را در حالی سپری می کنیم که سیروس مقدم، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، ژاله صامتی و زنده یاد اکبر گلپایگانی را می توان از چهره های خبرساز فرهنگ و هنر در این هفته دانست.

- از سرگیجه تلویزیون برای گلپا تا کمپین علیه سریال مقدم ! (+عکس) سومین هفته از آبان ماه 1402 را در حالی سپری می کنیم که سیروس مقدم، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، ژاله صامتی و زنده یاد اکبر گلپایگانی را می توان از چهره های خبرساز فرهنگ و هنر در این هفته دانست.

در این بسته خبری تلاش داریم با تمرکز بر تازه ترین اخبار و حواشی مرتبط با هنرمندان فعال در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، درباره مهمترین چهره های خبرساز هر هفته بنویسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو، در هفته سوم آبان ماه 1402 که امروز جمعه 19 آبان ماه به پایان آن رسیده ایم، تحولات سینمایی زیر سایه رفع اختلال سامانه سمفا و مهمتر از آن استعفای ناگهانی مرضیه برومند از مدیرعاملی خانه سینما بود.

در میان چهره های تلویزیونی هم مطرح شدن نام مهران مدیری در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه و اعلام آخرین پرونده وضعیت شکایت معاونت حقوقی صداوسیما از این چهره برنامه ساز، خبرساز شد.

با این همه، اما ترجیح دادیم سراغ چهره های دیگر برویم که شاید خبر های مرتبط با آن ها کمتر در ویترین رسانه ها جلب توجه کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیجه تلویزیون برای «گلپا» تا کمپین علیه سریال «مقدم»! (+عکس)

از سرگیجه تلویزیون برای «گلپا» تا کمپین علیه سریال «مقدم»! (+عکس)