مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:202023-10-23سياسي

سیدمصطفی خمینی؛ مجتهدی نفوذناپذیر


شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی نه تنها با جریانات انحرافی غرب زده یا چپ زده فاصله گذاری سیاسی داشت، بلکه فاصله خود را با جریاناتی که با اخلاص ستودنی دست به اقدامات سیاسی می زدند اما در برخی اصول و روش های کنش سیاسی ضعف داشتند حفظ می کرد.

- فارس پلاس؛ محمدمهدی محلوجی در معرفی کوتاه از آخرین مجلد از کتاب نهضت امام خمینی اثر حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی نوشت: آیت الله شهید سید مصطفی خمینی یکی از شخصیت های برجسته علمی و انقلابی است که شخصیت برجسته ایشان آنگونه که باید و شاید شناخته نشده و نقش ایشان در پیش برد نهضت امام خمینی و مدیریت و جهت دهی میدانی ایشان در مبارزات از مواردی است که به درستی به ان پرداخته نشده است.

حجت الاسلام سید حمید روحانی با توجه به وظیفه سنگین تاریخ نگاری که امام خمینی در نامه 25 دی 1367 به ایشان محول کردهند و در ادامه سیر تاریخی نهضت امام خمینی ، به نگارش اثری فاخر درباره این شخصیت برجسته اقدام کرده اند.

دفتر پنجم نهضت امام خمینی در هشت فصل و سه پیوست در بیش از 816 صفحه تنظیم شده است که به بررسی شخصیت ایشان از کودکی تا شهادت و پیامدهای شهادت ایشان پرداخته شده است.

در فصل اول به بررسی زندگی این شهید از کودکی تا ابتدای جوانی پرداخته شده و برخی ویژگی های ممتاز اخلاقی ایشان بیان گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمصطفی خمینی؛ مجتهدی نفوذناپذیر

سیدمصطفی خمینی؛ مجتهدی نفوذناپذیر