مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-25ورزشي

رمضان شریف: به صد زبان می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند


به صد زبان می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند ولی آن ها در پیدا و پنهان می گویند این الهام بخشی انقلاب اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز یادواره مردمی 550 شهید شهرستان بروجن در سالن ورزشی شهید تندگویان با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، عزت، افتخار و سربلندی کشور و انقلاب را مرهون شهیدان دانست.

 وی ادامه داد: این نفس گرم امام و تدابیر رهبر معظم انقلاب بود که بعد از 75 سال اشغال سرزمین فلسطین، امروز شاهد این صحنه زیبا و به یادماندنی و تاریخی پیروزی مردم مظلوم و محاصره شده فلسطین بر دشمنان قسم خورده امت اسلامی هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: به صد زبان می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند ولی آن ها در پیدا و پنهان می گویند این الهام بخشی انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: وقتی جنگ علیه کشوری شروع می شود، 2 حالت وجود دارد یا آن کشور و مردمانش استقامت و پایداری می کنند و در جنگ پیروز می شوند، یا به دلیل عدم اعتماد به نفس و عدم آمادگی برای دفاع از کشورشان شکست می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضان شریف: به صد زبان می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند

رمضان شریف: به صد زبان می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند