مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-15سياسي

حضور 3000 دانش آموز گلستانی در اردوهای راهیان نور


مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه نینوای استان گلستان گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل، - مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه نینوای استان گلستان گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سیداحمد سادات حسینی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در استان گلستان بیان کرد: از ابتدای آبان 1402 تاکنون هزار و 380 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی اعزام شده اند و پیش بینی می شود تا پایان اعزام دانش آموزی 3000 نفر از دانش آموزان استان از این مناطق بازدید کنند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه نینوای استان گلستان گفت: دانش آموزان در اردوی راهیان پیشرفت از سد کرخه و در اردوهای راهیان نور از یادمان های فتح المبین، شلمچه، اروندکنار و هفت تپه بازدید می کنند و نمایی از رزمی فرهنگی را در مجتمع شهید باکری خرمشهر به نظاره خواهند نشست.

سادات حسینی اداه داد: راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3000 دانش آموز گلستانی در اردوهای راهیان نور

حضور 3000 دانش آموز گلستانی در اردوهای راهیان نور