مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-01اقتصادي

افتتاح 11 پروژه مهم صنعت آب و برق در کردستان با اعتبار 12هزار و 700 میلیارد تومان


وزیر نیرو از افتتاح 11 پروژه مهم صنعت آب و برق در استان کردستان، در پایان هفته جاری با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: حجم سرمایه گذاری برای اجرا و پیشبرد این پروژه ها مبلغی بالغ بر 12 هزار و 7 میلیارد تومان است.

- وزیر نیرو از افتتاح 11 پروژه مهم صنعت آب و برق در استان کردستان، در پایان هفته جاری با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: حجم سرمایه گذاری برای اجرا و پیشبرد این پروژه ها مبلغی بالغ بر 12 هزار و 7 میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان اظهار کرد: با استقرار دولت سیزدهم و بر اساس سیاست های جدید وزارت نیرو، در شش دوره بازدید میدانی از پروژه های آبی استان کردستان برای تکمیل و بهره برداری این طرح ها، فعالیت های اجرایی در همه پروژه ها و طرح های توسعه منابع آب استان، جان تازه ای گرفت و وعده وزارت نیرو دررابطه با اتمام این طرح ها و تحول در حوزه آب استان کردستان محقق شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های عظیم صنعت آب استان کردستان که عموماً دو دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته و در سال ها مسکوت مانده بود، گفت: در این زمینه می توان به پروژه آبرسانی به شهر بانه از سد عباس آباد اشاره کرد که و در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه 1388 ضرورت افزایش مخازن ذخیره آب شرب شهر بانه مطرح شد و احداث ساختمان سد عباس آباد جزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 11 پروژه مهم صنعت آب و برق در کردستان با اعتبار 12هزار و 700 میلیارد تومان

افتتاح 11 پروژه مهم صنعت آب و برق در کردستان با اعتبار 12هزار و 700 میلیارد تومان