مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-29اقتصادي

سومین جشنواره گاو هلشتاین به میزبانی اصفهان برگزار می شود


معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایرانی همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دام ، - حسین ایراندوست، معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایرانی همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دام، طیور و آبزیان در اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره فرصتی برای دامداران موفق و معرفی دانشجویان این رشته و بروزرسانی اطلاعات و دانش فعالان این صنف خواهد بود.

ایراندوست گفت: گاو هلشتاین ایران از آن جهت در اصفهان دارای اهمیت بوده که این گاو شیرده متناسب با اقلیم کشور پرورش یافته است و این جشنواره می تواند فرصتی برای مطرح کردن عملیات به نژادی و اصلاح نژاد و آخرین دستاوردهای ژنتیکی در تولید و نگهداری دام باشد.

معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان بیان کرد: سومین جشنواره گاو هلشتاین به میزبانی اصفهان علاوه بر میهمانان خارجی، فعالان اقتصادی این حوزه از سراسر ایران به خصوص از استان های چهارمحال وبختیاری، خراسان، مازندران و البرز شرکت دارند و هدف از برگزاری این جشنواره مانند جشنواره های دیگر ترویج مباحث فرهنگی و اجتماعی صنعت دامپروری برای بیشتر افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره گاو هلشتاین به میزبانی اصفهان برگزار می شود

سومین جشنواره گاو هلشتاین به میزبانی اصفهان برگزار می شود