مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-06اقتصادي

نیروهای مردمی، همیشه پای کار در مدیریت بحران هستند


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: همواره در مسایل مربوط به زلزله و حوادث غیرمترقبه استان، تشکل های مختلف و اقشار خودجوش مردمی برای کمک رسانی پای کار بوده و هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، افشین یگانه، امروز دوشنبه در دیدار با تشکل های دولتی و مردم نهاد اظهار کرد: شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی لوازم و نیروی انسانی به منظور مدیریت بحران از الزامات است.

وی افزود: ایجاد این بانک اطلاعاتی و استفاده از نیروهای متخصص در زمان بحران به منظور ارائه خدمات تخصصی به سازمان های دولتی باید در دستور کار قرار گیرد.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری شمن اشاره به تجربه زلزله آبان ماه سال 96 و هماهنگی سازمان ها با مردم، عنوان کرد: در زلزله مذکور تشکل های مختلف و اقشار خودجوش مردم برای کمک رسانی پای کار آمدند.

وی ادامه داد: حوادث غیرمترقبه قابل پیش بینی نیست، در همین راستا به منظور مدیریت بحران، در حوزه های مدیریت بحران، دوره های آموزشی تشکل های مردم نهاد و دولتی برگزار شود.

یگانه در ادامه تصریح کرد: تقسیم وظایف از دیگر عوامل مهم در اجرای برنامه های مدیریت بحران به شمار می رود و برنامه ریزی های امدادی باید هدفمند باشد.

انتهای پیام/و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مردمی، همیشه پای کار در مدیریت بحران هستند

نیروهای مردمی، همیشه پای کار در مدیریت بحران هستند