مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-18اقتصادي

کمبود اعتبار عامل سیل بردگی محور دو راهی دشت در خراسان شمالی تا جنگل گلستان


مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه و زیربناهای حمل و نقل کشور در خراسان شمالی گفت: کمبود اعتبار عاملی اصلی سیل بردگی و تخریب محور دو راهی دشت در این استان تا جنگل گلستان بوده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه و زیربناهای حمل و نقل کشور در خراسان شمالی گفت: کمبود اعتبار عاملی اصلی سیل بردگی و تخریب محور دو راهی دشت در این استان تا جنگل گلستان بوده است.

محمدرضا هنرور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی سیل اخیر در خراسان شمالی 300 تا 400 متر از محور مذکور از بین رفت، اظهارکرد: این جاده در مجاورت رودخانه قرار دارد و نیاز است تا یک سری تمهیدات جدی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن انجام شود.

وی با اشاره به سیل پارک ملی گلستان در سال 84، افزود: بر اثر جاری شدن این سیلاب خسارت های خیلی زیادی به زیرساخت های راه وارد شد که ساخت دیوار ساحلی یکی از الزامات جلوگیری از بروز خسارت است.

هنرور ادامه داد: یک سری اقدامات در محدوده ای که هم اکنون جاده تخریب شده توسط اداره کل راه و ترابری در زمان های گذشته انجام شده اما با توجه به اینکه اعتبار کافی وجود نداشته به صورت اصولی انجام نشده و سیل سبب شده تا آن دیوارها شسته شود و سیلاب خسارت وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار عامل سیل بردگی محور دو راهی دشت در خراسان شمالی تا جنگل گلستان

کمبود اعتبار عامل سیل بردگی محور دو راهی دشت در خراسان شمالی تا جنگل گلستان