مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-19بين الملل

بن گویر: کنست پیش نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی محکوم به قتل را بررسی می کند


«برای هر فردی که عمداً یا غیرعمد باعث مرگ یک شهروند اسراییلی با انگیزه نژادپرستانه یا نفرت و آسیب زدن به اسراییل شود، - در این پیش نویس قانون آمده است : برای هر فردی که عمداً یا غیرعمد باعث مرگ یک شهروند اسراییلی با انگیزه نژادپرستانه یا نفرت و آسیب زدن به اسراییل شود، مجازات اعدام اعمال می شود.

وزیر امنیت داخلی اسراییل اعلام کرد، کنست فردا (دوشنبه) پیش نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسراییل در یک بیانیه کوتاه گفت، کمیسیون امور امنیت داخلی پارلمان فردا این پیش نویس را بررسی می کند تا برای بررسی اولیه در پارلمان مطرح شود.

به نقل از خبرگزاری سما، وی از همه اعضای این کمیسیون خواست از این پیش نویس که ابتدا توسط کمیسیون وزارتی در امور قانونگذاری تصویب شد و بعد هم هیئت عمومی پارلمان در ماه مارس طی بررسی مقدماتی آن را تصویب کرد، حمایت کنند.

این قانون بخشی از توافقی است که با هدف تشکیل ائتلاف دولتی میان بنیامین نتانیاهو، رییس حزب لیکود و بن گویر، رهبر حزب قدرت یهود اواخر سال 2022 به امضا رسید.

ماه مارس کنست در بررسی مقدماتی پیش نویس قانونی را تصویب کرد که به موجب آن اسرای فلسطینی محکوم به قتل صهیونیست ها باید اعدام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن گویر: کنست پیش نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی محکوم به قتل را بررسی می کند

بن گویر: کنست پیش نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی محکوم به قتل را بررسی می کند