مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-03سياسي

شناخت دشمن، از راه کارهای مقابله است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان شناخت دشمن و نقشه آن را از راه کارهای استکبارستیزی دانست و گفت: بعد از شناخت است که می توان برای مقابله با اهداف دشمن برنامه ریزی و اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر زنجان با تشریح سه واقعه 13 آبان با تفاوت سال های مختلف اظهار کرد: در روز 13 آبان 1358 دانشجویان پیرو خط امام، با حمله به سفارت امریکا که در واقع لانه جاسوسی بود اسناد و مداک توطئه های این کشور علیه کشورمان را کشف و برملا کردند و نسل جوان بدانند 13 آبان، روز تثبیت استقلال، ریشه دار شدن هویت ملی و مبارزه با استعمار محسوب می شود.

امام جمعه زنجان به سبقه تاریخی دشمنی امریکا با ایران و ایرانی اشاره و تصریح کرد: ریشه این دشمنی به سال 1332 و کودتا علیه مصدق در مقابل ملی شدن صنعت نفت مربوط است.

وی به ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اشاره کرد و افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه همگانی است و در این میان جای تأسف است کشورهای مسلمان سکوت کرده اند.

  آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه عموم مردم در وضعیت کنونی کمک حال مردم غزه هستند، ادامه داد: ارائه کمک و روحیه بخشی به مردم مظلوم فلسطین از راه های کمک به این مردم در شرایط فعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت دشمن، از راه کارهای مقابله است

شناخت دشمن، از راه کارهای مقابله است