مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-29بين الملل

پیام هشدارآمیز گردان های قسام خطاب به صهیونیست‎ ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه های فلسطینی، گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پی تلاش های ناکام ارتش رژیم صهیونیستی برای ورود زمینی به نوار غزه، - گردان های قسام در پیامی تصویری به اشغالگران صهیونیست درباره پیامدهای تجاوز نظامی علیه نوار غزه، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه های فلسطینی، گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پی تلاش های ناکام ارتش رژیم صهیونیستی برای ورود زمینی به نوار غزه، در پیامی تصویری به اشغالگران هشدار داد.

در این پیام آیه شریفه فَلَا تَعْجَلْ عَلَیْهِمْ إِنَّمَا نَعُدُّ لَهُمْ عَدًّا به معنای پس تعجیل در کار آن ها مکن که ما حساب (روز و ساعت عذاب) آنان را کاملاً در نظر داریم ، استفاده شده است که در واقع هشداری به صهیونیست ها درباره وقایع پیش روی آن ها در صورت تجاوز زمینی علیه غزه است.

در روز های اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی خود در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی به حملات وحشیانه علیه زیرساخت های حیاتی و مسکونی نوار غزه اقدام کرده و تاکنون بیش از 8000 غیر نظامی و انسان بی گناه را به شهادت رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هشدارآمیز گردان های قسام خطاب به صهیونیست‎ ها

پیام هشدارآمیز گردان های قسام خطاب به صهیونیست‎ ها